hemhjälp sökes

jaha mmhm. dags att börja packa någon? hallå slaven, vart är du?
blir så spännande och se vad jag kommer glömma. en wild gissning är pyjamas. eller astmasprayen.
för er som inte håller samma tempo som mig ska jag ta tåget till vingåker imorgon 08:05, skoj hoj. not. men väl framme ska det nog bli bra. vingåkers factory outlet. shopping. sen vidare till berga för att gå på kalas. hoppas det blir fiskdamm. och det utan äckliga clementiner. blev tillräckligt orange i julas.
nä slaven har inte packat klart än, inte ens börjat faktiskt. att man ska behöva göra allt själv. det skulle vara så bra med en slav. såg ett avsnitt av outsiders för någon månad sen. det handlade om slavar. en kvinna hyrde en gubbe över dagen, tror att han kom från göteborgstrakten. någon som vet? skulle vilja bli kallad för master. som dobby i harry potter gjorde till malfoys onda pappa.

       

Kommentarer
Your lover: crazypill

Tack för dina tips om hur jag kan förbättra min blogg! Ja gillar alla förslag =)

2007-04-29 19:02:46
URL: http://crazypill.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0