påsk påsk påsk

Glad Påsk people.
Här är tyvärr påsken slut...men det har varit en bra påsk, ja så är det bara. fick godis över all förväntan, tror inte jag någonsin fått sååååååååå mycket godis. Haha det är gott med godis, i loooove godis. Ja trot på gröne det gör jag.

Ja just det ja servisen. blå med rosor. namn julia. snälla vi pratar inte mer om det nu. mmmhm jahaa Tradera! Fick en hel del annat av Eva i Norrland, påslakanset i ganska många färger och former, handdukar dito. ja mycket blir det, mest skräp om jag nu får vara ärlig på min egen blogg. Men resan dit gick la fint den. Jag hade blivit informerad om att eva bodde i sollefteå. det var fel. hon bor i tatatataaa  "aspeå i lögdeå". säg det högt med lite melodi. kul kul aspeå i lögdeå hahah KUL. ok. detta aspeå i lögdeå ligger ca 5 mil söder om Umeå... lite längre norrut än jag trodde men men jag fick åka över höga kusten bron. iaf på ditvägen...inte på hemvägen. i aspeå i lögdeå var det strömlöst, strömmen hade sprungit bort som torgny den blinde sa. Torgny är Evas särbo, han är helblind och bor i Skellefteå, de pendlar till varandra. Han åker buss i ca 3h för att komma till eva i aspeå i lögdeå, han hoppar av på E4:n och tar taxi till eva i aspeå i lögdeå... Han är rolig och snäll och gick in i balkong dörren...vissa hade svårt att hålla sig för skratt...inte jag utan joel. hemska tider. Ja iaf så skulle vi ju ut och äta på silver laxen men även där hade strömmen sprungit bort, vi fick åka nästan ändå till umeå innan vi hittade mat. alla andra åt fisk jag åt pannbiff. jag tycker inte om fisk.

Happy Easter!


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0