svenska klonen

härliga tider. efter regn kommer sol. vaknade av regnet men nu ja nu tycker jag allt att det börjar ljusna så smått där utanför. som jag skrev innan, efter regn kommer sol. 7,5°C, inte illa inte illa, det tar sig (sa mordbrännaren). inte alltför kallt, kunde varit värre, skulle inte förvåna mig ett endaste dugg om det snöar hemma i hudik hudik, och det gott folk det är betydligt värre än regn.
regn det är bara uppfriskande.
regn tar bort allt smuts.
det är gud som gråter, gråter bort allt otäckt.
dripp dropp gummi...stövel.
remember: det finns inget däligt väder bara dåliga kläder.

      
jaha mmhm dom är inte nya, 2 år gamla men men... tycker ändå det börjar bli lite tjatigt med gummistövlar nu. var roligare innan när inte alla hade det...ja ja det är väl som vanligt att man börjar ledsna lite när alla har samma sak. ja, men ändå så är jag en av dom som tillhör den svenska klonen. vill inte vara det men jag är det, jag ser ut som alla andra som tycker de har en unik stil. den svenska klonen som sagt. men jag trivs nog med det. vågar inte gå utanför ramarna. jag är svensk. men jag är inte bitter.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0