weekend tors-mån

i helgen har jag....suprise varit i uppsalaland.
åkte dit och åkte hem. no way railway...all way railway.
däremmellan hann jag åka till sthlm två ggr. en shoppingresa och en bröllopsplaneringsresa.
jag köpte en finfin nyckelring. på HM. den är blå och ser ut som en jordglob. ja det är en liten jordglob. det finns dock inget lyse i jordgloben, synd. mormor hade en stor jordglob med lyse i, jag älskade/älskar den. men syster har snott den nu. nu bor den i uppsala. och jag får träffa den nästan varje helg. det är bra. men vi alla vet var den hör hemma...
jag och joel har även hunnit titta på lite lägenheter, lutande tornet i pisa, en pensionärsdröms lya...det kan inte bli bättre. den lutande var kul. man behövde inte stänga ytterdörren för den slog igen av sig själv. praktiskt. men den var charmig. och sådär snyggt gammal. likelike.
vi provkörde en liten bil också, en liten liten bil, en C1:a. man blev åksjuk. no good gummisnodd. afghanistan gunilla kommer hem snart och då vill hon nog ha tillbaks sin bil. men vad ska då joel hämta mig med på tågstationen...? innebär detta att jag måste gå. usch. det tar ju säker 10 minuter och gå. hemska tider.
nä nu vänner ska jag ta och kolla ut en flagga. och det vet ni alla vad det betyder. time for flagg flagg spel.
på återseende.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0