boarding pass

the story about my boarding pass. som skulle kunna göra vem som helst totalt stirrig.
eftersom planet var försenat 12h till london fick vi sova på hotell, vi kom väl fram till hotellet vid 22:30 kanske och fick checka in efter lite köande och lite väntande. efter en något förvirrande tur runt hela hotellet hittade till slut jag och paulina vår våning och våra rum. vi gick sen ner för att äta gratis middag då gratis alltid är gott. vid sisådär midnatt var det dags för sovning. väckning 05:30. jag tänkte att jag skulle packa om mitt handbagage lite och kolla så att jag hade allt. jaja det mesta fanns där. men inte mitt boarding pass. kul. något stressad började jag riva upp allt då det borde finnas där nånstans. hahaha tji fick jag inte fanns det något boarding pass där. på arlanda hade jag redan blivit incheckad hela vägen till HK och i london fick vi ett nytt boarding pass med det nya datumet och tiden. fanns ingen tid att checka in en gång till på morgonen igen.
hon vid disken sa åt mig: don´t lose your bording pass
me: självklart inte.
...but i did.
lite mer stressad sprang jag ner till receptionen och sa
me: i think i lost my boarding pass.
receptionisten: slickandes på ett kuvert. is it this one? i was just on my way to send it to your room.
me: YES! thank you thank you thank you.
sen gick jag och sov och dagen efter åkte jag med flyg till hong kong med mitt boarding pass som jag i efterhand knappt tycker att jag tappat då det i princip fanns i receptionen hela tiden. visst?

och nu lite bilder på mig.
         

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0