fortsättning; mitt förvirrade liv.

det syndaste är nog att jag missade att anmäla mig till kurser i HK. men men det ordnar sig nog. det brukar göra det på ett eller annat vis. jag kommer nog inte gå där plugg eller sysslolös. kanske får jag inte läsa de allra mest spännande kurserna. men men jag vet ändå inte vad det finns för kurser så det mår varken jag eller du dåligt över. tycker nog att kinesiskan kommer bli det allra skojigaste. och det är jag tvingad att läsa så ooohhoooo 6 credit points avklarade bara där. dvs 6/12. de andra sex poängen kommer nog bli speenande för de har jag inga förväntningar alls på. skoj hoj din gamla räv.
i love my life. tänk vad tråkigt allt skulle vara om man visste allt man ska göra innan. nä flexibilitet är mitt motto. och jag gör det bra.

 julaftonsmorgonslussebullsfika. allt för att visa på min flexibilitet.
                                    sommar, vinter. jag är totalt anpassningsbar.

Kommentarer
Your lover: Anna snart Tordsson

Åh.. malin lilla malin hur ska hon klara sig i stora stora staden.. jag tänker på din resa varje gång jag hör våran nya kollega på jobbet som kommer från thailand och inte kan säga r utan säger l.. oj oj..
varför vet jag inte.. men ja..
Lycka lycka till nu vännen.. jag ska ha askul jag på weddinget... stor kram! //siamesen!

2007-08-08 22:10:07
URL: http://anna-sofia.lyrics.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0