första helgen i december.

helgen helgen helgen, började lördag 10 a.m för min del.
dvs efter att hemtentan lämnats in.

elin fyllde "not as old as me"
vilket firades på fel dag med middag på lörd.kväll.

vi höll oss alla från utgång på kvällen pga söndagen "den stora pluggdagen".
"den stora pluggdagen" började med tårta och firande av elin på hennes riktiga födelsedag.
     
"den stora pluggdagen" avslutades med adventsfika där linus satt och svettades i shorts.
i det stora hela kan man i mitt fall konstatera att
"den stora pluggdagen" inte innehöll det som var tänkt dvs plugg.

annars visar termometern 23°C, jag går klädd såhär.
en liten undran bara, hur ska det gå att komma hem till sverige
när jag tycker det börjar bli lite kyligt här?

idag har jag haft final exam i chinese grammar and vocabulary. folket det är över!
bara en final exam kvar sen kommer baby för att "reclaim his wife".

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0