Joel!

så kom han till slut. Joel med stort J.
 och det första han gjorde var
                           att gå på HM och köpa en ny kofta.
annars har vi sightsingat runt lite i stan. jag bjuder på ett "kändiskort"

annars så är luggen på plats.   jag, kate och joel.

förresten, imorgon bär det iväg för mig. i'm leaving hong kong for good.
det känns bra, är riktigt sugen på backpacking nu.
rutten är som följande. kina, vietnam, cambodja, thailand, sweden.
först bär det av till Lijiang i norra china, där blir det hajking i ravinen tiger leaping gorge.
det kommer bli spännande.
för att citera lonely planet "Half a dozen people - including a few foreign travellers have died in the gorge. A few solo travellers have also been assaulted on the trail." skönt att man inte ska resa ensam.

vi hörs när vi hörs!


Kommentarer
Your lover: HannaForceman

Luggen klär dig verkligen, oj så fint! Tyckte det lät lite otäckt med ravinen dock, akta dig och gubben. Ha det gött på resan!
Kramelikram

2007-12-09 13:30:26
Your lover: Elin

GRATTIS! 10 dec=Malindagen! Om du vore här skulle du få en Fazerblå, jag tänkte iaf hylla dig i din frånvaro genom att äta en själv. Eller det kanske räcker med kioskpiraten? Är hemma i Hudik och ska ned och proviantera. Buffert för 3v i Honduras. Om Marthin är snäll kan han, möjligen, få smaka. Annars har jag bakat pepparkakor och lyssnat på för det ska bli fest! Dä'd'un. Inte dumt. Den gamla skivspelaren är igång! Om jag visste hur man spelade in på mobilen och hur youtube funkade skulle du ha fått hört den. Nu får du drömma istället. Men jag tänker då ändra i almanackan så nu är 3:e jan=julafton. Vi kan ta favorit i repris den 14:e jan. Vad tror du om att lobba för att spela in Kalle? Förresten, gilllar luggen! Kram!

2007-12-09 20:26:58
Your lover: Frida!!!

Men du är ju toksnygg!! Jag bara äälskar luggen =) Saknar dej grymt här hemma och längtar tills jag kommer att sitta och mysa hos er på onsdagskvällarna! Oavsett vad de andra PTS:arna säger så tycker jag självklart att jag har en stående inbjudan att sova hos er ;) Sköt om er och krama om Joel från mej! pussar i massor till dej

2007-12-11 10:36:34
Your lover: Nunn

Oj sa ni ar ute o rser nu alltsa...du ska jamt vara fore mig! Men imorgon ar jag (forhoppningsvis) inte heller ensam o det blir ut o resa i detta runda land.
Skot om er o ha sa roligt pa er lilla utflykt, kanske far ni det lika varmt som det ar har?

Forresten,grattis pa namnsdagen syster! Jag kom faktiskt ihag den, tacka mobilen for det.

//nunn

2007-12-12 18:50:57

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0