Hudiksvall

Jag ä hemma! Ja hemma i Hudik, i Glada Hudik!
Det är skönt att vara hemma, jag trivs att vara hemma.
Hemma behöver man i nte göra någonting, jag tycker om att inte ha någonting att göra.
Men snart alltför snart ska jag iväg, jag ska iväg till min man i Uppsala. Och efter det ska jag iväg till en gudsförgäten håla kallad Örebro.
Jag hatar Örebro, Sveriges sämsta stad.

Det snöar massvis här i Norrland...eller MellanSverige som jag säger. Kanske snöar det så in i bomben så att jag inte behöver åka härifrån, det vore skönt, ja det vore alldeles fantastiskt.

Ve och Fy mitt älskade H&M håller på att byggas om här hemma så när jag glad i hågen tog mig ner till stan i -12C och trippade in där på Guldsmeden, the big mall in Happy Hudik, är det som om en bomb skulle träffat affärn...besvikelse, stor besvikelse. Men det kommer nog bli alldeles kollofantastiskt fint och bra när det är klart. Jag är kär i H&M. Men det kanske ni redan visste.

Nä man kanske skulle ta och äta sig en till semla nu, ja det är nog bäst.

Hoho jag har fredag hela veckan lång.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0