v.3 tisdag/onsdag

ojoj här sitter jag uppe mitt i natten och bloggar, borde snarare ligga och blunda ja eller kanske med andra ord sova.
Har börjat en ny kurs, en c-kurs är allt lite spänd och lite rädd men men det ska väla ordna sig det med det brukar ju göra det till slut. Skrev en tenta i fredags, handelsrätt inte alltför lattjo men jag hoppas att man klarat den iaf, ja det är ju klart jag kan inte tänka mig att jag skulle kunna misslyckas jag är ju rätt smart ändå. Vill inte skryta men är på så där ruskigt bra humör inatt.
Åå förresten jag har inte ätit godis på 10 dar, måste va rekord för min del i mitt liv, mäkta stolt är jag. Ska försöka äta godis en gång i vecka det vill säga lördagsgodis men hoppade faktiskt (trot på gröne) över nu i lördags för att inte falla tillbaks i träsket...

Annars i mitt liv försöker jag komma på ett kuligt uppsatsämne, planerar för fulla muggar inför sommarens bröllop, försöker få lite kondition, har fortfarande rött nagellack, har beställt från hm katalogen och asos.com, älskar anna skipper (mohahhaa), ska anmäla mig till ett språktest för att se om jag kan få komma iväg till kina eller japan, ska läsa 30p den här terminen också, läser the kite runner och saknar joelpoel.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0