bröllop bröllop

tjoloahopp.
i helgen bär det ju av på bröllop. det har jag allt glömt att berätta. men bröllop it is.
för min och min mans säkerhet berättar jag inte vart det är någonstans. vill inte att en massa galna stalkers ska förstöra sara och jens stora dag. det är inte jag som ska vara i centrum på lördag.
men en sak är säker och det är att haspen ska på ett bröllop nära en stor djurpark. medan jag ska på ett bröllop i östergötland i en liten stad i rök kyrka. för allas säkerhet har vi splittat oss i helgen.
man vet aldrig vem som är ute efter en. ingen går säker. känner mig lagomt paranoid nu. vet inte varför. men önskar nästan att jag hade en trollstav. hur ska jag annars kunna besegra han som inte får nämnas vid namn???

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0