sunny day

oxelösund har sol idag. nice nice. hurra.
vilket innebär sol och bad. havet havet nästa. joel har pckat uno och boll. jag packar nog en badenbaden.

joel har gjort våfflor till me och mamman idag. det började sådär men slutatde något bättre.
för att citera mamman: "det är bra att joel kan göra fel ibland. då får han mer förståelse för andra som kan göra misstag"...jag antar att hon inte pratar om mig. jag gör aldrig misstag.
för att komma till något annat placerar jag här under en snygg bild på mig i min africakanga läsandes en bok.

det var allt. joel frågar nu vad vi behöver handla inför husvagnssemestern. mitt svar blir godis. i tanken. när vi kommer till affären får han veta det in real life. alltså på riktigt. det vi behöver handla är godis. inget annat.
hej hej so long. 


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0