bilder och sockerdricka

använder mig av pappas dator där jag hittat lite fina bilder från den gröna julen. det var antingen det eller en massa bilder på bilar. för min egen skull valde jag ut lite tjusiga kort på mig själv att lägga ut på min egna blogg.
 sträcka ut armig smalin

 sjuklig smalin

 tröttig smalin

ja här sitter jag och dricker sockerdricka. med nytt rent glas. jag älskar att dra ner disk. i love diskmaskin. nytt nytt nytt. ett glas vatten här, ett glas sockerdricla där, ett glas granatäpplejos på the 2:nd floor. nice. big time nice. och det bästa är att här hemma hos MoP verkar disken placera sig i diskmaskinen av sig självt. det är grymt bra.




Kommentarer
Your lover: M

visste är det underbart hos m&p. man behöver inte göra myckert. tyvärr ska jag vidare till uppsala idag så då blir det ingen mat på bordet längre. får väl kanske tvinga joni att passa upp på mig.

2007-06-12 09:12:27
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0