fågelbo och död fågelunge

jag har badat. nu när sommaren äntligen är här har jag kommit på att jag inte gillar sommaren. på sommaren är det bad var eviga dag. det innebär att håret blir blött och tovigt var eviga dag. det innebär att det är fullständigt omöjligt att borsta håret. detta innebär att mitt hår ser ut som ett fågelbo. i vanliga fall borstar jag mitt hår 1-2 ggr i månaden så det finns inte en tillstymmelse till att jag skulle börja med en sådan ovana att göra det varje dag under sommarhalvåret. men under övriga året badas inte håret var eviga dag.
i don´t like my hår. mitt svintohår tar bort de värsta fläckarna på joels skitiga spis. och i don´t like att mitt håret likställs med ett fågelbo.
idag, när jag och pappa var på byggmax såg jag en död fågelunge klämd mellan några plankor. mohaha stendöd. försökte ta kort med pappas mobil men det är nog lättare att manövrera en rysk rymdraket än att klara av det med den mobajlen. så no kort.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0