help

hjälp. min nacke känns som att den skulle ha dragit en slipsten.
men kanske kanske, har jag inatt blivit nedfrusen. någon har kanske gjort hemliga expriment på mig. och det enda som jag idag känner från de vetenskapliga exprimenten är min nu upptinande och stela nacke.
ja kanske.
eller så har jag sovit knepigt.
eller så bar jag tonvis med bord och stolar igår.
jag tror helt klart. ja jag är helt garanterad. att jag varit med om något speciellt inatt. jag är en väldigt spännande person så jag förstår att andra msk eller marsmsk är intresserade av hur min hjärna och kropp fungerar.
help jag har blivit nedfrusen inatt. help. lite otäckt är det allt.
HELP.

Kommentarer
Your lover: hjälp mig istället

usch och fy. är rädd för att jag har dragit på mig en stalker a la malins tågkompis. satt o solade utomhus och såg en snubbe gå förbi mig massor av gånger. efter ett tag kommer han gående me en och och frågar om han får göra mig sällskap på engelska. usch o fy, nu börjas det igen är min enda tanke men jag kan inte säga nej så jag pratar med den stackars arma afrikanen i minst en timme. det första han säger är typ att han inte har pratat med ngn på en vecka o typ behöver vänner. har i all fall mod att neka honom min rumsnr även om han nu nästan vet vart jag bor. var så smart att jag pekade ut fel hus. hahhaa.. shit vilken jobbig människa han var. jag försökte att vara så otrevlig att jag förstår inte att han ens ville prata med mig. vad ska jag göra? han kommer ju att se mig när jag solar. måste hålla mig inomhus resten av sommare. hur går det för lilla dig då? inte långt kvar nu.

2007-06-26 14:56:45
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0