00:58

Hej.
Jag har tråkigt. Jag försöker igen. Vill inte direkt gå och lägga mig, vill inte direkt va uppe hela natten heller. Gränsdragningsproblem. Svårt att fatta beslut har jag, det har jag väl alltid haft.

Idag hade jag på mig mina nya byxor från HM. De är fina de. Lite kalla bara. Men snart , nä inte alls snart, NU är det vår. Nu är det vårmånad. Det sa dom på nyhetsmorgon i veckan i alla fall, att mars det är en vårmånad. Och vem är väl jag att ifrågasätta det. Jag tror på nyhetsmorgon, det är ett trevligt program, synd att det går så tidigt bara...uppe med tuppen, eller nere med strutsen?

Jag har ett annat musik tips. Grymt. Coolt. Ni har ju tur ni, tur som en tok. Vad sägs om detta:
Bell X1 - Eve, the apple of my eye. Haha den är bra, riktigt bra, grymt bra. Ja jag antar att du fattar. Bra.

Små fåglar, som sjunger för tidigt, råkar ut för kattens klor. Mohahahaa. Jag gillar inte fåglar, därför slänger jag tuggummi på marken, slutdiskuterat.

Kommentarer
Your lover: anna pannan frisken

dina nätter börjar likna nätterna på kontoret.. jag föreslår gris-spelet.. det eller inget.. (kasta gris går oxå bra!).. för att till slut av utmattning falla i sömn... ha det fint bland dina kinderdrömmar...

//John blund

2007-03-01 21:25:27
Your lover: tjocksmocken!!!

stackars liten som är sjuker.. hoppas du blir ompysslad i alla fall. du behöver inte oroa dig för att jag tränar i helgen när du e borta. Ska bara moffa med jopsi o ligga i sängen. du får allt uppdatera din blogg lite mer nu din lilla sticka.

2007-03-08 21:31:33
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0