uppsala

mitt andra hem. är i uppsala.
shoppat upp månadens kvot är redan gjort. har gått nästan en hel dag nu sen nya fräsha pengar kom in på kontot. det gäller att handla snabbt innan de går åt till tråkiga räkningar. jag har en fin fin filosofi; "I like my money right where I can see it, hanging in my closet."
har shoppat en outfit som jag förhoppningsvis kan använda på alla sommarens bröllop, ett par skor också, men kanske blir det peeptoe skorna ändå...jaja man kan aldrig få för många skor.
har shoppat en bikini, en sexig bikini, en svart bandoue bikini.
joel är och tränar men jag har sprungit tillräckligt idag. stan kan ta kål på en. man blir bergis av med 5000 kcal under några intensiva shoppintimmar.



jag övar inför att ta kommandot över joel.   


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0