22 maj-vilket innebär att det snart är CSN.

idag är det en ruskigt ful dag. alldeles grått ute och alldeles grått inne.
detta kompenseras dock av  att jag idag har på mig guldstrumpr.
något annat som dock totalförstört den arla morgontimman är  the gräsklipper.

off to school and do some uppsatsing. snygg som vanligt. tur att jag har på mig mina guldstrumpor idag, för idag har jag en sån där riktig snyggdag där jag kan bära upp vad som helst.

idag är en fridens dag. idag går äntligen mitt gymkort ut. no more ångest över att jag inte tränar. jiihoo.

Kommentarer
Your lover: Malin

åh, vilka partystrumpor! det är rent så man blir avis! =D

2007-05-22 21:40:41
URL: http://einekleine.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0