dold talang

jag har en dold talang. inte undra på att jag är så bra på att blogga. jag har "a real way with words". visst detta visste jag redan men nu vet även ni det. ja som sagt inte undra på att jag bloggar. kul för er (alla mina läsare) att få läsa en blogg som är bra och skriven av någon med talang. ja det är bara att tacka och ta emot för er del.
Your Hidden Talent
You are a great communicator. You have a real way with words.
You're never at a loss to explain what you mean or how you feel.
People find it easy to empathize with you, no matter what your situation.
When you're up, you make everyone happy. But when you're down, everyone suffers.
What's Your Hidden Talent?

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0