jaha mmhm 17 år?


you are 17 years old, you are 17 years old, you are 17 years old, you are 17 years old,
jag vill varna alla känsliga läsare för detta
hey jag är 17... innebär detta att man inte får tycka godis, glass och no ansvar är det bästa i livet när man snart fyller 25. upp till kamp, snacka om diskriminering.


You Are 17 Years Old
                                   


13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

Update: visade sig också att mitt gender är male. sidan är defenitivt inte tillförlitlig. men det är inget jag vill uppmärksamma (att jag egentligen är en man)så snälla snälla lämna inte högvis och massvis av kommentarer om det.

Kommentarer
Your lover: Frida!!!

Haha va sjukt! Jag blev 24 år! Är man förutsägbar eller vad?? puss

2007-05-02 23:21:39

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0