lurad

idag känner jag mig totalt lurad.
natten var lång och sömnlös, fick ta en liten paus för plocking my ögonbryn vid 01 snåret.
vid 06:45 orkade varken jag eller joel sova mer. skämtsamt i den arla morgontimman sa jag till joel, jag citerar: "ska vi ut och springa". och vad hände, jo moi blev utsläpad på en löparrunda 07:10 på lördagsmorgonen. 30 min minst var vi ute och bara sprang och sprang.
detta kompenserades senare under dagen med både mc donalds och pizza för att återställa den naturliga ordningen.

Kommentarer
Your lover: latmasken

Du är ju verkligen en liten knäppis.. man kan inte gå upp så tidigt frivilligt. Att du sedan frivilligt aktiverar dig fysiskt är ju en annan femma.

2007-05-13 09:48:40
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Tjockis

Nu får du faktiskt ta och uppdatera lite snart. Syns sen för godismoff!?! Om det nu finns något kvar vill säga.

2007-05-15 14:30:30
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0