nä nu får det allt vara nog

...nu drar jag till rymden med Ken (och som amerikansk medborgare). (trevlig scarfs).
image92
och hoppas på fin fint väder, för här på tellus suger det.
om jag fick välja en planet att åka till alldeles själv skulle det vara till saturnus. för den har såååå många ringar. och det bara måste vara bättre än några få eller inga alls. när vi ändå pratar om ringar kan jag förtella att jag hämtat ut min vigselring. jag smyganvänder den när ingen ser. fast säg inget till joel, för jag får inte det för honom. igår hade jag på mig den halva natten när jag satt och plitade på uppsatsen. tiden får utvisa om den gav tur eller ej. vill inte ens tänka på vad som kan hända om den inte gav tur. hemska tider. vidare till något annat tok.
idag när det är flaggdagstider vill jag bara citera detta som för övrigt passar ypperligt bra in på mitt rymdtema. hm. ta inte illa upp nu grannfolket. so funny bunny.
en svensk och en norrman pratade om rymden. norrmannen skröt:
-vi sänder en man till solen.
-tok, sa svensken. han bräns ju ihjäl.
-inte då, vi skickar ju honom på natten.
det gäller att inte vara dum. på återseende. och det säkert snart. tråkigt väder och träligt liv för mig idag.
över och ut.
roger.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0