opponeringsschema.

opponeringen ser bra ut. har inte den blekaste om vilka de är, alltså de som ska opponera på oss. vilket känns mycket bra. vi ska opponera på två pers som jag iaf vet vilka de är. och de är grymt bra. det är bra för oss. hannaFN; det ä ulrika och henrik. de vi opponerade på. när vi gjorde vår allra första uppsats. och det kan ju bara inte bli dåligt. hedersrelaterat våld i relation till mänskliga rättigheter. spännande.
fast det förstås inte lika spännande som; 
har afrikanska unionen misslyckats med bevarandet av mänskliga rättigheter i darfur? som då jag har skrivit om.

opponering opponering. det sker den 30 maj mellan 14-15. sen hörrni då har jag fett med sommarlov.

 jag bjussar på en fett snygg framsida.

Kommentarer
Your lover: HannaFN-Forceman

Vi fick Erik (ala Ryan ser ut som en pung) och punkaren, känns mönstret igen? Deras uppsats handlade om Analys av Institutet Ansvarsgenombrott, zzzzzzzzz. Har Joel fortfarande sömnproblem ska jag maila uppsatsen till honom.

2007-05-23 14:55:25

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0