städerska #1

idag har det fejats i korridoren för glatta livet. jag tog på mig den supersvåra uppgiften att tvätta alla fönster. det fixade jag galant med fönsterputs och skrapa. hann med en del annat fajande också bl.a avtorkning av soppåseskåpet, rengöring av element, frostning av frysar. ja allt detta ser jag som en försmak inför sommaren då jag ska leka hygientekniker i får (4) weeks och till mitt kommande ansvar varahemmafruochstädasåattminmankantadetlugntnärhankommerhemfrånenansträngandedagpåjobbet.
(bäst att skriva ihop det så att jag inte får en massa påhopp från knepiga ultrafeminister).

 
jag kan tänka mig en sådan här i bröllopspresent. undrar om joel kan tänka sig det? antagligen.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Finns det något annat alternativ än att vara hemmafru? Fast jag vet inte om jag kommer att hinna med att städa och putsa under mina hemmafrudagar. Finns ju så mycket annat som måste göras. Typ interneta, kolla på alla serier, shoppa, sova middag. Jaa, du vet.

2007-05-21 22:37:48
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0