vilken härlig dag.

idag är jag totalt ledig. iaf typ. ska iväg en sväng till bibblos för att läsa igenom lite uppsats. men antar att det inte kommer bli lika mycket läst som det kommer bli att titta på folk och lattja runt med M.

imorgon bär det av ännu en gång till storstan och huvudstan sthlm. ska denna gång sy in toppen. som för övrigt  stod på karlstedt, antar att det är jag. heter ju faktiskt canslätt. men men tycker allt att jag väntat länge nog på den där toppen nu. jaja stackars den där karlstedt om personen finns. men för tillfället skiter jag fullständigt i det. living on the edge. som vanligt. ohhhh. farligt.

i övermorgon kommer jag förhoppningsvis och troligtvis fika med bäbis på GH i uppsala. kanske spexar och rattar runt lite med nya bilen också. kankse kan jag få köra? jag har förvisso inget körkort men jag antar att jag är grym på att köra bil. både pappa och farfar är det. så det ligger nog i släkten. mamma är inte lika bra. vilket sis elin inte heller är. så genom sannorlikhetsläran kommer jag vara grym på att köra bil.

ja sen är ju i princip helgen över. jag ser framåt på saker och ting. gäller att ha framförhållning. japp snart är helgen slut och dags för en ny vecka med skola skola och skola.
titta vilken ful skola.

jaa här har jag spenderat tre år av mitt liv. eller kanske 6 mån effektiv tid. jag pendlar bort, ja bort bort härifrån ganska ofta. alldeles för ofta säger plånboken iaf. buuhuu. men jag är dock inte ledsen. glad tjej!

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0