two random guys.

det verkar som att min man saknar mig.
image408
eller hur skulle ni tolka det hela?
det finns många knepiga kort på facebook som jag har svårigheter med att tolka.

nog om joel. mannen nummer ett i mitt liv är ändå pappa.
igår var det farsdag men då jag var på resande fot hanns det inte med nåt bloggelibloggande.
pappa, here he comes.
image409
det är det som gör pappa till världens bästa pappa. jag bara sitter och så fixar han allting.
det är livet på en pinne. det är livet som pappagunnars dotter.

Kommentarer
Your lover: du vet vem

Det är det som är bra med pappor. De gör allt sådant. Min kära pappa tror inte att jag är kapabel att hantera svåra saker. Som exempelvis att sätta på tv:n, använda spisen mm så när jag är hemma vill han alltid göra sådant åt mig. Lägg ut lite bilder från fillis nu då!!!!! Jag är så avis så jag kommer då när jag år se bilder. Här är det kallt som sjutton nu. Och så är jag trött på all äcklig japansk mat och alla äckligt överdrivana japanska tjejer som skriker coh fnittra hela tiden. KAAAAAWAAAIIIII!!!!!!!!! Det skriks hela dagarna.

2007-11-12 14:23:17
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Husbandet

Jasså du Malin...Jag trodde att du som gift satte din man som nummer 1!?

2007-11-14 15:23:11

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0