a visit to China

var till Kina igår, närmare bestämt över gränsen till staden Shenzen. det var bra. det var grymt bra. shopping. wohooo. jippie da yay.
Linus har helt förstört oss alla med sin besatthet av klockor. det hela slutade med att jag kom hem med 3 nya klockor. apbilligt (som min lillebror skulle sagt). och nej the clocks var inte allt jag kom hem med...ja ni behöver inte oroa er, no worries att jag springer runt i min födslodress längre.
imorgon har jag chinese quiz. again. 100% rätt hänger som ett tugnt moln över mig. har man satt ribban måste man ju orka hålla fanan uppe hela vägen in i mål. lätt för mig med mina språkskills i och för sig.
för att spä på skryterierna har jag även tränat idag. eller ikväll. jag bara springer och springer. som en lite trött duracellkanin...har big plans på att låta Gustav bli min personliga tränare. jag ska bara informera honom ordentligt om det först. men alla måste väll gilla en rejäl utmaning. det är en regel. jag får bara hoppas att han inte är undantaget som bekräftar regeln.

1.   2.   3.   4.

1.
Grabbarna grus, Linus och Gustav förväntansfulla inför en heldag med mig...hm.
2. Guldtornet som bara jag och Gustav fick se då Linus och Niklas sprang bort från oss.
3. Linus visar hur man ställer in the clocks.
4. Den snygga vita är en av mina. Ja vi köpte alla klockor. hm. så kan det gå när man är uppe i det blå. 

som ni kanske har märkt är det inget kort på mig, undantaget min manshårigaarm, detta beror på att Linus gav mig kommentaren att jag har mycket bilder på mig själv i bloggen. antar att jag inte är så snygg som jag själv tror.  det där med självinsikten kan vara lite knepigt ibland.

conclusion: i'm good. way good. and fit. but not so handsome.

Kommentarer
Your lover: Majabaja

Fan, vad jag är avundsjuk på dig malleballe. Vill också vara i Hongkong. Shoppade i alla fall loss i en klädaffär nära mig häromdagen. De hade rea och i fettostorlekarna fanns det mängder av kläder kvar.
Är för övrigt så trött på att behöva plugga fem timmar om dagen men ändå misslyckas på varenda prov Hahahah.. Jag suger verkligen på japanskan.

2007-09-24 08:58:14
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Majabaja

Fan, vad jag är avundsjuk på dig malleballe. Vill också vara i Hongkong. Shoppade i alla fall loss i en klädaffär nära mig häromdagen. De hade rea och i fettostorlekarna fanns det mängder av kläder kvar.
Är för övrigt så trött på att behöva plugga fem timmar om dagen men ändå misslyckas på varenda prov Hahahah.. Jag suger verkligen på japanskan.

2007-09-24 08:58:34
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Majabaja

Fan, vad jag är avundsjuk på dig malleballe. Vill också vara i Hongkong. Shoppade i alla fall loss i en klädaffär nära mig häromdagen. De hade rea och i fettostorlekarna fanns det mängder av kläder kvar.
Är för övrigt så trött på att behöva plugga fem timmar om dagen men ändå misslyckas på varenda prov Hahahah.. Jag suger verkligen på japanskan.

2007-09-24 08:59:41
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: m

Oopps.. Vet inte vad jag gjorde för fel men det blev visste ett par kommentarer där. Jaja, så kan det gå om inte haspen är på. Eller något.

2007-09-24 09:02:37
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Elin

Nu du finns det bilder på bloggen! Tänkte också påminna dig lite extra om den stora tilldragelsen bakom hörnet- du har väl skickat nåt- dags nu annars. Ja om det inte blir nåt till mig blir det inget till dig! Fuskigt med Kina förresten. Verkar som sjukt bra shopping. Du vet väl att du kan skicka hem paket med typ båt, jag kan ta emot lasten!

2007-09-24 18:23:19
Your lover: Linus

det var ingen vilja från min sida, utan endast en reflektion efter att ha tittat på de senaste inläggen. dock känner jag mig mycket hedrad att få vara med på bild på en sida som denna!
conclusion: fortsätt (för det mesta) med bilder på dig själv!

2007-09-25 20:23:26
URL: http://stridsman.webblogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0