GRATTIS!

idag är en stor dag. det är den 26 september. och det innebär att min sis tar sig ett steg eller ja ett år närmare 30. sooon är du där. 30, det du alltid väntat på. KUL!
min syster är snäll och snygg och smart. de tre magiska s:en. inte illa. men tufft för mig.

image284

HAPPY HAPPY BIRTHDAY MIN ÄLSKADE SYSTERYSTER!
I'm so sorry att jag inte kan vara hemma och fira dig. men du får räkna med ännu mer paket nu än om jag varit hemma. åker till Peking idag och får lön imorrn. bra combo, både för dig och för mig...
/ XXX



30 dagar kvar till min födelsedag.




Kommentarer
Your lover: Syster yster

Man får tacka, man får tacka! Släppte loss riktigt i tårthimmelen igår för att fira. Tråkigt att inte du var där men Joel tog med sig ett Mickosubstitut. Och godis! Ett litet kort kom också fram, i tid och allt, lite dålig upplösning på bilderna men man anar min snygga skepnad. Den största frågan är vad Harrysson gjorde där, Sten-Sture är mycket avis. Ser iaf fram mot högar med kinapresenter! Kram på dig!

2007-09-27 19:05:05

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0