ja det pluggas en del.

om ni går runt och tror att jag bara lever loppan här borta i chopsticklandet tror ni helt fel. det pluggas en del också, se bara inlägget nedanför. biblo biblo biblo.
dock känner jag en viss saknad efter pluggcafedelicatoboll. något som i sverige brukar intas med jämna mellanrum. suget att slicka i sig en torkadfisk är inte lika stort. inte ännu.
som sagt så har jag pluggat. iaf lite. och det har gett resultat. igår hade vi quiz på kinesiskan. gissa vem som fick 100% rätt. rätt gissat. JAG. i'm so smart.
jag har även hunnit haft en presentation på min sustanible development kurs. den var liiite improviserad. men jag tror jag lurade dom ändå.

här kan ni se mig utanför biblo, idag. med min snygga I ♥ HK tröja. och med mitt myggbett på vänstra kinden. och jag hoppas att joel ser den lilla detaljen på vänsterhandled.
  

här kan ni se mig på biblo i söndags.
 

annars ser det rätt mörkt ut på biblo.


ja så har breven från sverige börjat droppa in. iaf för vissa...

Kommentarer
Your lover: Elin

Du är inte den enda som har tråkigt! Och jag tycker då inte att du skall klaga, du får ju har det tråkigt i HK!

2007-09-20 16:28:28

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0