Joel du kan gå direkt till conclusion om det är för mycket att läsa, så bra va!

Vissa, jag nämner inga namn, inga namn. har visst fått stipendium. vilket innebär att de inte behöver betala någon hyra här, de behöver inte ens få se räkningen. dessa som vi inte nämner med namn får detta pga nåt sportigt. jag funderar nu allvarligt på att gå med i tennisskollaget och byta ut mina juridikstudier till sportstudier. in your face gustav, in your face linus.

jag antar att vissa hemma undrar över min plötsliga sportighet men detta är en principsak.
jaha mmhm vi får väl se hur det blir med det hela.
tennisskollaget är jag helt säker på att jag får komma med i. byta ämne kan bli klurigare...ska fila lite på det. kanske imorgon. eventuellt i övermorgon.

 om ni undrar vad jag gör på kvällarna kan ni se det här.
                           dricker cola, äter smaties och...
                           läser min egen blogg. själv är bäste dräng.

so long (kalsong)!


conclusion: try to get money whenever you can.


38 dagar kvar till min födelsedag.

Kommentarer
Your lover: Linus

åja..inte sitter du hemma på kammaren varje kväll?! det finns ju så att säga bevis på andra bloggar!
http://bp0.blogger.com/_Qoe_kjL-HS8/Ru7CqYijoZI/AAAAAAAAAFM/YEgzgRCSNd0/s1600-h/Hong+Kong+07+006.JPG

2007-09-21 04:24:57
URL: http://stridsman.webblogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0