nästa J-O på gång

ikväll har jag spelat pingis för fullt. fick t.o.m spela mot the warden, det är han som är högsta hönset för I-house och en av universitetets bästa på racketsporter. inte illa inte illa. jag var så bra. han frågade om jag spelade pingis...näe sa jag men jag har spelat tennis. jag blev direkt inbjuden att komma på fredag eftermiddag för att spela tennis med skollaget. jag avböjde trots min stora talang.
det var inte illa va, att jag är så bra på racketsport. det visste ni inte va.
mäkta stolt är jag.
 detta måste firas med hello kitty godis.

Kommentarer
Your lover: Nunn

Vad är det här syster?
Självklart du ska lira tennis med kineserna, det är ju nu du kan få ditt stora internationella genomslag som vi har pratat om så mycket!

2007-09-06 12:58:27
URL: http://marremupp.blogg.se
Your lover: anabrd

Tja snygging! Ser du ut som en asiat snart? Själv ska jag på marknan i helgen, så jag lär väl se ut som en michelingubbe efter all kola som kommer moffas. BTW så hälsade jag från dig till Brudparet på the wedding i mitt/vårt lilla tal som jag/Rebecka framförde (mkt duktigt gjort)...så nu vet alla gäster som var där att du är i la Hong Kong och huserar. Kram så länge..Idag är det tydligen Brittsommar i Schweden, själv känner jag att denna skitsommar är over and out, men men. Tag hand om dig så länge!

2007-09-06 16:09:16

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0