att banta.

joel och jag bantar därför tog vi en långpromenad i fredags.
vi gick några kilometer till ken's pizzeria. deras motto är kvalitet och variation i stor portion.
sen gick vi åter hemåt med ett pit-stop på ica för att köpa glass och pic 'n mix candy.

kvällen i bilder:


fin kväll.
att vara ute i.
för bloggens skull,
tog jag lite coola bilder på mig.
jag värmer mig över en osynlig eld.
korvpaus.
och vila.
det var en ansträngande promenad.



vi hittade lite containrar.
sånt som joel jobbar med.
iaf oket som lyfter lådorna.
joel trivdes bland lådorna.
som fisken i vattnet.
annars är ju solen fin.




innan vi kutade in på ica spanade vi även in nya konserthuset här i stan.
det fanns en lååång rulltrappa, nästan lika lång som den i central i hong kong.
lååååång escalator.
the couple on the escalator.
så söta så söta.
ja det var väl allt om vår bantarfredag.





Kommentarer
Your lover: Anonym

Frågor.

Hur många containrar var det?

Vilken är din favoritfärg på en container?

Varför gör Joel ok till containrar?

Varför sprang ni in på ICA?

Gillar Joel containrar?

Avd övrigt: Fin rulltrappa.

2008-04-15 20:41:52

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0