money, money, money.

här sitter jag i datasalen på universitetet och bloggar.
jag försöker fundera ut hur jag på bästa sätt kan spendera en massa pengar idag.
csn har kommit.
halleluja!
det här var den enda bild som fanns på skolans dator.
konstigt att det är en tupp. tuppar som är så äckliga.
denna bild kom upp när jag googlade mitt namn.
en liten kille som heter malin.
det kan vara jag vid 14 års ålder. men jag säger inget säkert.
men det hela är lite konstigt.
det borde finnas snyggare och nyare kort på mig.
men uppenbarligen inte.

ännu roligare blev det när jag googlade mitt efternamn med bokstaven k istället för c.
 dim sum från hong kong. that´s me on google. VIP.
malin kanslätt maten förkroppsligad själv,
eller vad?




jupp detta var kul nu ska jag ta och googla joel. sen ska jag ta släkten. en efter en.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0