old but still beautiful.

jag är gammal.
jag ska på klassfest.
tio år sen jag slutade nian.
to old to be cool kanske vissa tänker. även jag.
undrar hur jag ska överträffa alla andra stjärnskott som kommer vara där.
ska spana in lite gamla vänneravsnitt för att få lite bra uppslag.
jag ska komma på så bra historier som ingen annan kommer kunna överträffa.
det här kommer bli kanon.
jag planerar även på att vara skitsnygg. drop-dead gorgeous.
därför behöver jag låna pengar. och det snabbt.
måste boka in tid hos en plastikkirurg snarast. och en två veckors fat-camp.
helst med paris hilton och nicole richie som ledare.
eller förresten syrran kan säkert fixa en snygg look. hon vill säkert öva sina kirurgkunskaper.
hon är ju trots allt klar med sin läkarutbildning till sommaren. där fick jag in det snyggt också.
det roligaste av allt tycker jag ändå är att det är jag som bjudit in klassen på förträff enligt inbjudan.
jag som är nykterist och allt men sanningen är att det var en gubbe som ringde och tjata och tjöta och fråga om mitt namn kunde finnas med så att alla i klassen kände igen ett namn. visst sa jag och tänkte att nu kommer ingen vilja komma. spännande, intressant och kul. det här kommer bli bra.
ja det här det kommer bli kanon. jag ska spexa sönder alla på klassfesten. jag ska vara toppen på isberget, tiokronan bland alla enkronorna, snabeln på elefanten och chokladen i bananen. det ni. rocka fett.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0