valborg.

valborgsfirandet är i full gång.
hetsen började redan igår. folk vallfärdade hit. lite lagom lulliga.
bussar var fulla, tåg var försenade. ja de flesta på min buss från enköping,
(yes jag var i snörebro igår) klev av vid studentmetropolen flogsta.
snart ska jag bege mig iväg för att äta frukost i det gröna.
och förmodligen kika lite på forsränningen. och alla fulla studenter.
min syster har informerat mig om att en riktig valborgsfrukost innebär att man grundar med mannagrynsgröt och champange. jag väljer att grunda med baguette och jos istället.
om ni är trying to get hold on me today så har även min syster meddelat att mobilnätet brukar ligga lite nere en dag som denna. det är bara att inse att valborg är större än nyår här i stan.
självklart tar jag med kameran så jag kan pimpa upp bloggen sen.

Grattis Kungen!!

Kommentarer
Your lover: annapanna

Hej snygging!! Så du ska fira UppsalaValborg..kul för dig, själv ska man göra som alla andra galna stockholmare...gå till brasan på skansen. Kommer nog inte se ngn eld för alla människor, lite tråkigt för en inbiten kaminman. Saknar dig lite..(ps får man mörda sin ex-jobbs partner om man tycker de bidrar med för lite eller mycke??)

2008-04-30 12:59:39
URL: http://anabrd.blogg.se
Your lover: Anonym

uppdatera!!!

2008-04-30 13:41:49

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0