HM.

igår shoppade jag och joel en varsin tröja från HM:s herravdelning.
jag fick tag på en jättefin tröja. randig var den. joel fick tag på en tröja med knappar.
han har fått dille på tröjor med knappar nu i sommar.
inatt drömde jag om en massa tröjor med knappar. det var knappar hit och det var knappar dít.
och joel var så glad så glad. och sen mitt upp i alltihop började min bror sy västar.
ojdå, tillbaka till verkligheten och HM.
igår var det clubdag på HM. man fick polly. oerhört trevligt initiativ.
jag fick tre pollypåsar i min HM-kasse. joel fick en.
roligt att folk kan se på en att man är en missbrukare.

Kommentarer
Your lover: Aster

the best ostfralla in a long long time.

2008-08-30 16:33:06
Your lover: Aster

wrong place for the kommentar

2008-08-30 16:35:48

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0