hong kong baby.

idag är det visst den 28 augusti. detta innebär att det var exakt ett år sen jag kom fram till Hong Kong.
lämnade sverige gjorde jag redan den 26:e men en smärre insident inträffade så jag var tvungen att göra ett litet stopp i london. och nej, jag hade inget med den smärre insidenten att göra. planet jag skulle åka med från london till HK stog kvar i HK med maskinfel...jaja så kan det gå. och sen att jag tappade bort mitt boarding pass det behöver vi inte komma ihåg. slutet gott allting gott.















ja det var lite gamla bilder från HK för er som inte förstod det.
bilder som ni säkert sätt 1000 gånger.
men ni vet vad man säger. en bild säger mer än tusen ord. 
vilket innebär att jag nu skrivit typ 7000 ord.
synd bara att den akademiska världen inte anser detsamma.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0