look of today.

idag såg jag ut såhär när jag skuttade fålhagsleden fram för att ta mig till affären för att köpa min nya drog, potatissallad.


två sjukt suddiga kort.
kort och gott kan man annars säga att hösten typ är här.
eller iaf står och knackar för fullt på dörren.
sen har jag en lite konstig vinkel på ena foten. ja, jag är liiite överrörlig sådär.
annars har jag skor på mig.
sist jag hade dessa var på kinesiska muren.
fejkconverse på the great wall, det är coolt.
för alla er som tycker att väskan är way to cool kan tacka my sister in law. den fick vi av henne, den har tagit sig hela vägen hem till oss från london och det är världens bästa shoppingbag.
 
jag börjar bli gammal och grå men vad gör väl det när man potatissallad alltid kan få.

Kommentarer
Your lover: maken

vad hon rimmar, jag längtar redan till jul!

2008-08-05 19:26:41
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Your lover: Anna Sofia

oh.. dont miss my cute blogg... up and running...

min swenglish is soo good.. men inte lika good som min svärfars.. som seriöst slängde ur sig ; Give me not' to eat! På ren småländska! (ge mig något att äta liksom)..svärföräldrar rockar! xoxo!

2008-08-06 00:03:27
URL: http://annaxsofia.webs.com/index.htm

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0