oanade höjder.






jag har nya skor. nya guldskor.
är dom inte helt fantastiska.
dom tar mig till oanade höjder.
jag blir typ lika lång som joel i dom.*
och jag får typ lika långa ben som mischa barton i dom.**
dom är köpta på indiska. för halva reapriset.
det är helt fantastiskt. var dag är fyllt av nya fynd.
jag posar sådär snyggt och styggt vid verktygslådan.
joel håller på och ska lägga in trägolv i vårt kök. och i hallen.
även det kommer bli fantastiskt, ungefär lika fantastiskt som mina nya skor.
men bara nästan.



* typ lika lång. kanske diffar på några centimetrar bara.
eller kanske eventuellt på en decimeter. eller möjligtvis två. men absolut inte mer.
ja, jag blir typ lika lång som joel i mina nya guldplatåskor.

** jag kan ha överdrivit lite vid detta konstaterande. men antagligen bara lite. säkert inte mycket alls.


Kommentarer
Your lover: maja

Det är bara bra att överdriva lite då och då..Jag ser det som en liten extra krydda sådär.Ingen fara alls alltså.

2008-08-15 15:23:17
Your lover: red.

maja: jag håller fullständigt med. lite extra krydda i tillvaron förtjänar både du och jag.

2008-08-15 15:58:54
URL: http://smalin.blogg.se/
Your lover: Anna

vilka coola skor :D Gillar din stil!

2008-08-19 22:34:17
URL: http://annakubel.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0