tip.

har precis surfat runt på internet för att kolla lite gympriser.

dagens tips: köp inget dyrt gymkort. surfa in på lite hemsidor. kolla priserna. på så sätt får ni snabbt upp en puls på ca 180 slag/minut. betydligt effektivare än en tur på löpbandet. och framförallt, betydligt billigare.

i och med att jag kollat kanske iaf 2 hemsidor behöver jag nu inte träna på kanske 2 månader. va skönt och ha det ur världen. nu kan jag till fullo konsentrera mig på andra viktigare saker. tex. på vad jag nu ska köpa för mina insparade pengar. den som spar han har. det gäller att inte vara dum.

Kommentarer
Your lover: Gigant

Fast den som spar måste väl ha några pengar att kunna spara först?

2008-09-01 19:02:15
URL: http://marremupp.blogg.se/
Your lover: Mrs Tordsson

haha...ja du.. du menar så..:P.. fast jag ska ändå iväg och guppa runt i vattnet i min två delade speedo swimwear (?)...



idag hade jag klädkris på morgonen... har du det med ibland eller är det bara jag som kan prova runt kläer i en timme för att sedan stå nästan gråtfärdig och fundera i underkläderna om jag kommer bli sen...haha.. dagens i lands problem or what!..haha!

2008-09-02 07:37:46
URL: http://annaxsofia.webs.com/index.htm
Your lover: Red.

Anna anna Mrs Tordsson jag har aldrig några kläder att ta på mig. jag känner igen mig precis. gråtfärdig och så slutar det med att man tar samma som man haft alla andra dagar...det är inte lätt. en sak som dock kan underlätta är att ha världens sämsta trådbackar i garderoben, när de rasar ihop har man helt plötsligt bara en låda att välja kläder ifrån, lite jobbigt men ändå rätt bra. urvalet blir starkt begränsat vilket är bra vid stressiga mornar...

2008-09-03 11:38:22
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0