Outfit och adventskalender.

Outfit from the past. från en inflyttningsfest för några veckor sen. ja där ser man hur ofta jag laddar över bilderna från kameran. och hur ofta jag bloggar nu för tiden. det måste vi råda bot på, eller boda råt på som jag tänkte skriva.
 yo smalin. smalin doing the yo yo.
smalin in black.svart svart svart. black black black.
hur jag är det egentligen med svart?
antar att det hade något att göra med
att det var november.








förresten tanken är att jag ska göra en adventskalender här på bloggen.
en lucka varje dag som öppnas fram tills julafton. en outfit om dan. inte illa.
dagens, 1 dec, får bli denna. just idag har jag inte tagit någon outfit bild och 
för tillfället har jag på mig långkalsonger och t-shirt. not so nice. och kom ihåg:
tanken är att jag ska göra en adventskalender. det viktiga här är att det är tanken som räknas.

over and out dudes!


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0