kyla.

här hemma är det så kallt så kallt.
annars kan joel inte sova.
annars svettas han som en gris.
i kylan och i förebyggande syfte har jag nu ätit tre skålar med glass.
jag ska bygga på mitt underhudsfett är tanken.
för det behöver jag...for sure.


om ni funderar er blåa på hur ni ska få ihop bilden med inlägget kan jag meddela att;
bilden har inget med inlägget att göra.
det enda som kan "knyta ihop säcken" är möjligtvis att ni blir blåa av fundering.
lika blåa som jag är här i uppsalas sibirien.
annars så förställer bilden joel och micko vid mickos flytt.

Kommentarer
Your lover: maken

kan du inte dricka varm te i stället för glass om du fryser? ja eller ännu bättre lära dig hur man vrider upp elementen!

2008-02-09 11:44:39
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se
Your lover: rannug

Jag tror att lägger in ett till vedträ i kaminen, det börjar närma sig plus 27. 27 grader är behagligt. rekordet på 28 börjar att närma sig. men som sagt 27 är skönt.

2008-02-09 11:51:13

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0