mission for chocolate.

vaknade till inatt med världens idé.
jag missade ju helt hela december.
och då menar jag den stora nedräkningen till julafton med en chokladkalender.
eller en chokladkalender jag brukar hinna avverka en 4-5 st.
jag har vissa svårigheter med att hålla mig till en lucka om dagen.
kan ibland bli 24 luckor om dagen.
för att ta igen detta har jag insett att jag kan hålla nedräkning från 1 mars tills påsken är över.
annandag påsk är den 24 mars. kanoners.

nu ska jag ut på chokladadventskalenderjakt.


girl on a mission.
at the moment on the kitchen floor.

Kommentarer
Your lover: Rannug

Många butiker rear viss julchoklad. Genom att nyttja ett sånt erbjudande får man mer choklad för studieLÅNEN.

2008-02-06 15:56:03
Your lover: red.

Rannug: tack för ett hett tips. mer choklad för studieLÅNEN åt folket.

2008-02-06 16:14:11
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0