Cambodia

 
frukt och pynt i cambodia. ananasen var god och shoppingen bra men begränsad,
joel insisterade starkt på att shoppingen skulle ske i bangkok.
inget släpande innan dess. och vi vet ju alla hur det gick med shoppingen i bangkok för min del.
jaja that's life. and i try to live it without regrets.

 vi var så söta så söta när vi åkte tuk tuk,
för att titta på lite  cambodiahus
och spexa lite med barnen.
vi besökte tempelområdet Ankor  by bike.
     det var mest sten.

ganska tråkigt fast det får man egentligen inte säga...men det var mest sten.

fast det förstås det fanns en del coola träd  o elefanter
o jag fick veta hur man inte ska bete sig på toaletten.  matnyttigt.
   jag klättrade.        
och joel var så kort så kort jämfört med palmen. 
 det blev kväll och jag avslutar med ännu ett...
pangkort på joel.  nöff nöff, oink oink.


på återseende i thailand. som är vårt nästa resmål.
vi börjar i en stad som aldrig sover för att ta oss till en ko som säger muuu. (10p)
jag älskar ingvar oldsberg. och på spåret. it makes life happy happy.
btw happy är död. ni som vet vem happy är förstår, ni andra förstår ingenting.


Kommentarer
Your lover: maja

Den enda happy jag vet är hunden i sjunde himmlen. Men jag vet inte om det är honom du pratar om.

2008-01-29 00:45:04
Your lover: Andreas Ekarlind

Joel I love you, pig!

2008-01-29 04:44:50

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0