koh samui

ar 2008 ar nu har...vad joel och jag firade igar. eller vi vaknade iaf till av alla fyrverkerier sadar vi 12 snaret.
ja vi var nagot trotta igar efter en lang och innehallslos (forrutom en drogad fransman) resa hit till paradiset koh samui fran bangkok. vi bor nice nice och mysigt mysigt i en boungalow pa stranden, new hut boungalows kan rekommenderas starkt. enda saltet i saret ar den jattestora fagelburen med ca 500 otacka undulater alldeles vid hostelrestaurangen.
thailand under hogsasong kan for nuvarande summeras med...regn. men vi hoppas att det bara ar tillfalligt. och vi skyller allt pa global warming (och usa med dess politik att inte skriva under kyoto protokollet).
mina ben ar fortfarande svullna men det ar nog lugnt. kan kanske bero pa att vi reser sa mycket sittande, benen i hangande lage manga timmar i rad ar no good gummisnodd...ungefar som pa langflygningar. ja sa ar det nog. joel har aven berattat att han tror att jag ar forsakrad da jag hade en speciell skolforsakring i HK och att mina 45 forsakringsdagar troligtvis borjade nar vi borjade resa utanfor HK for ca 4 veckor sen. sa allt lugnt?!
tva natter till har sen aker vi vidare till Krabi for att kanske ta ett dykcert och halsa pa koppen (vet inte om hon vet att vi kommer...hahaha suprise.) behover jag saga att vi har det kanoners.

so long!


Kommentarer
Your lover: Gustav

Tja tjejen! Kul och se att ni lever och har det bra! Du kanske redan vet.. Men vi ar pa Koh Phi Phi vi. Sjukt bra. Elin har slutit upp ocksa! Hon lamnade Bobo pa Koh Phang Nang..

Vi verkar ha firat nyaret lite mer an vad ni gjorde. Kom hem 7 imorse. Relativt trott idag. Ska vi ses i Bangkok innan vi far hem kanske? Du kan ju hora av dig om det..

Ha det fint och halsa mannen! Kram kram

2008-01-01 12:37:24
URL: http://tearsofmalmoe.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0