utskriven.

då kan jag äntligen meddela att jag är hemma.
det tog lite längre tid än väntat...
vi landade alltså i måndags och var väl hemma i uppsalaland strax innan fyra på em.
ja och en strax innan nio samma kväll var jag på sjukhuset.
som sagt så var jag rätt risig i bangkok, magen och feber...shoppingen fick lida. typiskt.
jaja syster ringde taxi och vi for till akuten.
kom in och berätta att jag varit ute och rest i asien och nu inte mådde så bra.
lite magproblems och feber.
när vi åkte hemifrån hade jag 39,6. jaha svarade sköterskan och lät väl lite sådär lagom skeptisk.
vi får väl ta tempen då. vilken visade säg ligga på 41,2 grader just då.
jag gillar pappas kommentar, "det måste vara världsrekord".
joel har haft direktkontakt med både mig och sjukhuset under den här kritiska tiden.
det kan med andra ord finnas lite mer matnyttigt på hans blogg.

annars har väl inte heller sjukhusmat varit det jag längtat mest efter under min tid borta från mitt hemland.

 

Kommentarer
Your lover: anabrd

Känns skönt att du är ute från sjukan. Hoppas du är på bättringsvägen nu!

2008-01-20 20:01:45
Your lover: Gustav

jösses! du är inte LITE het i sjukhuskläder... Nej, jag menar.. jösses! har du gått och blivit sjuk! Stackars stackars stackars malin. Är du ännu mer Smalin nu?

Vår magsjuka verkar inte vara mycket att komma med i jämförelse..

Aja, du har ju en hel månad på dig att bli frisk tills ditt Malmöbesök.

Krya på sig! kram kram

2008-01-20 21:15:18
URL: http://hurricaneek.blogspot.com
Your lover: Elin

Har du överlevt första dygnet utan hotellservicen? Eller Joel kanske har tagit över efter lite bambiblickar. Jaa det värsta på min front var väl att man måste börja göra något vettigt av kvällarna igen när det inte går att zappa runt mer. Jag köpte kursbok nr 2 för 400 och tyckte att nu har jag gjort dagens gärning=fritt fram för 8-bitars och den där eländiga Linkbossen. Nu ska han dö.

2008-01-21 21:08:40
Your lover: Anna Sofia

puh.. åh va skönt att ha dig tillbaka i sverige igen!... men nu får du allt se till att gå på kioskpiraten och köpa dig en feting malin!.. Gott att du är frisk igen med... (oj där tänkte jag dra ett dåligt skämt...)haha...
Hoppas du mår bra nu.. Kram!

2008-01-22 08:14:44
URL: http://anna-sofia.lyrics.se
Your lover: Linus

Malin, va har du nu ställt till med, va? inte mer än hinna komma hem och du ska in på sjukan .. hoppas det är lite bättre med dig nu, men bara lite .. helt frisk tror jag ärligt talat inte du blir förrän du får dig en liten meny från McD med en pineapple-pie, pizza-slice från Pizza Hut, pepparkaks-latte från Starbucks (vilket nog kan bli rätt svårt att få tag, både den här tiden på året och i det här landet), och 200-grammare från Marabou alternativt en stoor Swansen-glass.

och du malin, jag hoppas verkligen Joel kan uppfylla dina önskningar. Ta hand om dig!

2008-01-22 18:37:46
URL: http://stridsman.webblogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0