into the wild.

idag tänkte jag ta och se en film.
annars är jag inte så bra på att se på film men den här har jag verkligen velat se länge.
into the wild.
det lustiga är att joel redan sett den.
det är verkligen märkligt.
typ i februari såg jag på oprah. sean penn var där och promota sin nya film into the wild.
jag blev helsåld och berättade ivrigt för joel att den filmen måste vi minsann se när den kommer till sverige. visst visst sa joel, om det är det du vill baby.
sen for jag till örebro för lite lektioner, sov antagligen över där en eller två nätter.
på helgen sitter vi och fikar med lite friends när joel stolt berättar om den görbra filmen han såg när jag var i örebro.
into the wild hette den och den bara måste vi allihopa se. jag sitter där helt stum och bara vavavavava? skojar människan eller. nejdå inget skoj här inte. han hade visst inte lyssnat när jag någon dag tidigare berättat om filmen som jag ville att VI skulle se tillsammans.
nu ska jag iaf se den. vare sig joel vill eller inte. och det basta.
och sen i ren trots kommer jag visst äta godis i helgen. vem orkar bry sig om maximen "no candy before öland".
sånt är bara larvigt. sådetså.

over and out.

Kommentarer
Your lover: anabrd

Att Joel inte lyssnar på dig är skandal, ska jag lugga han i nacken?

Nu är det helg, bröllop i morgon igen...ska hem och redigera möhippefilm, som jag inte var med på, hur kunde det hamna på mig?? Kram på dig

2008-07-04 13:30:03
URL: http://anabrd.blogg.se/
Your lover: majsan

jag har sett den. Ville verkligen se den efter det där oprah-avsnittet. Dock var den inte så bra som jag trodde. Men den däringa Joel var lite taskmörtig... Ungefär som Joni. Jaa, alltså som alla killar är helt enkelt.

2008-07-05 00:55:11
Your lover: Anonym

Shooo Gussen..



Det bästa med Into the wild är ju musiken. Eddie Vedder är grym. Check it O U T.



Power to the people. Peace out

2008-07-11 15:58:37

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0