my pimp.

samtidigt som jag sitter här vid datorn och surfar...
bloggar... försöker jag prata lite om ditt och datt med min man.
jag får mest hmm och mmm till svar.
jag vänder mitt huvud mot honom.
aha han läser nya sportmagasinet (S).
men det lustiga är att det med jämna mellanrum även kommer ett ahh från honom utan att jag ens öppnat munnen. jag antar att han stämmer in med vad som står skrivet om holm och sjöberg.
och precis nu undslapp han sig "vad gör du nu för någonting" precis som att han känner på sig att jag har något i görningen, något litet rackartyg på gång på bloggen. och han har så rätt så rätt men jag låtsas att jag inte hör, att jag är helt inne i mitt surfande...nä visst ja bloggande.

Kommentarer
Your lover: maken

ja, eller så fes jag bara lite i smyg...

2008-07-30 15:37:34
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0