skinny skinny.

imorse vaknade jag med halva linsen kvar i högerögat.
det knepigaste är ändå att jag inte märkte nåt i går när jag tog ut linsen.
och inte kände jag att nåt skavde heller.
det var i morse som jag kände att det skavde lite i ögat och när jag pillade sådär som bara jag kan pilla...dvs kliade ploppade en halv lins ut. ja knepigt sånt där.
nu sitter jag här med glasögon precis som en glasögonorm för jag har inga nya med mig till majsan.
världen känns helt plötsligt väldigt liten. detta beror på att jag ser allt i mindre format när jag har glasögonen på mig, så är det bara. allt är så litet så litet idag. det enda positiva är väl att jag ser skitsmal ut när jag tittar mig i spegeln.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0