pictures, photos, pics.

dags för lite bilder från öland kanske såhär på fredagskvällen.
godiset är redan uppätet och filmen som joel sitter och tittar på är jag sådär lagom aktiv i.
det vill säga att jag löst korsord, spelat boogle och surfat samtidigt som filmen rullar på.

glass i nyköping.

ölandsbron, the one and only.



minigolf som jag regerade på. eller visst simon och jag fick samma poäng men de andra slog vi med hästlängder, jag lyckades göra 3 hole in one. de durn.

vi såg en igelkott eller igelkotte som anna skulle säga.

joel fixade en ny...hm, ett nytt vikingasvärd sådär på stranden.

you should say shikamo mama to me. because i'm an old african women.
eller iaf önskar att jag var det.

vi gjorde ett snabbt stopp vid norra udden.

för att titta lite på långe erik, fyrbåken.

långe erik och korte smalin.

smalin på ekan. smalin på "eken" om man så vill. hahahaa
 ni vet väl att joel heter ek i efternamn. och canslätt förstås.

smalin and my sister in law.

oj det får allt räcka för ikväll. tar lite fler imorrn. har iaf ett coolt kort på jard att visa upp.
alla vårs jard samuelsson. hohoho.
snart går vi in i spöktimmen och då vill jag helst ligga i min trygga säng och be godnattbönen.
nighty nighty, dont be naughty tonight.

imorrn blir det sol sol sol för hela slanten.
joel flagar redan som en liten fjällräv men det var ju inte heller någe nytt.
appropå min make så lägger han nog upp lite bilder från öland, så check his blog out.
om inte annat så kan ni ju spana in hans nya coola design.

so long!


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0